fredag 11 juli 2008

Jag enligt 118100

De fina tekniknördstjejerna på Lilla gumman låter 118100 svara på vilka de är i sina presentationer, och Mats Strandberg fyllesmsade hela midsommaraftonen. Jag kunde förstås inte låta bli att ställa 118100 den kniviga, smått existentiella om man ska dra på de rödvinsmarinerade hobbyfilosofväxlarna, frågan "Vem är Helena Dahlgren?" Så här löd svaret:

"Helena är en glad pingla på 28 år som bor på Tyresö. 118 100 tror att hon ofta ses på stan med sina väninnor. Helena heter Anna Åsa i mellannamn och är född på en tisdag 29 april."

Tja, om de flitiga googlarna på 118100 mötte mig på en glad extrovertdag, sure! Och idag är en sådan. Varför, frågar ni? Jo, små barn, det ska jag gladeligen berätta för er. Om en dryg timme går den glada pinglan från Tyresö på fyra (4!) veckors semester. Läs, -mat, och -sömnkoma, here I come!

1 kommentar:

Hans Persson sa...

Grattis du och grattis jag! Fyra veckor med start väldigt snart. Just nu har jag jobbat en vecka efter att ha haft två veckors semester redan. ;-)