tisdag 22 januari 2008

Det ultimata Hollywoodparet!





Okej, nu tar vi en liten paus från bokbloggandet en sekund för att istället bearbeta det här. Hollywoods roligaste, snyggaste, smartaste, mest genomsympatiska komedienn tillsammans med sin manliga motsvarighet! For real, tydligen, såväl som i kommande filmen Birds of America. Mitt nya favvopar!

... och så en solobild på Lauren eftersom jag saknar Gilmore Girls så mycket att det nästan finns fog för att tala om ett fysiskt beroende, en fantomsmärta i mitt röda, bultande popkulturhjärta:



Åh Lauren, break my heart, why doncha? Tror bestämt det är dags att ge mig själv Gilmore Girls-samlingsboxen i (ganska mycket för tidig) födelsedagspresent.

Tack Masha för ovärderlig info!

10 kommentarer:

Magix sa...

Ååh, verkligen ett ultimat par, kunde inte tänka mig en bättre match! Ocg Gilmore Girls är ju det bästa, har själv säsong 1-3 hemma, vilken skatt!

The Girl Least Likely To sa...

Som stolt ägarinna till just säs 1-3 kan jag bara instämma! Men nu lockar Boxen med stort B.

Caroline sa...

Alltså, "Birds of America" påminner mig enkom om att jag vill läsa Lorrie Moore, jag antar att det här är ngt helt annat.

Även om de är skitfina tillsammans!

The Girl Least Likely To sa...

Caro: Det är en kvalificerad gissning, ja. :) Men man vet aldrig! Ska kolla upp saken och återrapportera.

Och ja, skitfina!

Maggie sa...

i'm loving this! jag har just nu gilmore girls-maraton, är snart klar med säsong 4. känner mig nästan personlighetsförändrad, på ett bra sätt.

Pysseltanten sa...

Vad trevligt att läsa om fler som sitter fast i Gilmore-träsket! Jag och tonårstöserna har sett alla säsongerna nu (jaja, det var min börs som fick lida!) och nu har vi sån där konstig abstinens; Vad kan man nu fastna i för serie...? Finns det någon lika härlig?

Sara sa...

Veronica Mars är ett hett tips om du vill fastna! Gjordes dessutom bara i tre säsonger.

The Girl Least Likely To sa...

Sara: Åh, bra tips! Jag vill också fastna i Veronica Mars.

Sara sa...

Och det kommer du att göra... :)

Anonym sa...

Finns det en box eller? Min tjej vill ha alla säsonger och vi har inte hittat nån box, såvida man itne beställer från USA.