måndag 14 januari 2008

Bloggkändis, moi?

Jag brukar av principiella skäl låta bli att skriva om bloggosfären - bara ordet är sjukt osexigt, tycker ni inte? - men nu kan jag faktiskt inte låta bli. Noterar att jag just nu ligger femma på Bloggtoppens lista över de mest besökta litteraturbloggarna. Framför mig ligger Camilla Läckberg, Bokhora, Peter Englund och Markus Birro; idel bloggkändisar av rang, i bloggkändissammanhang ljusår ifrån en liten abibliofobisk kontorsråtta med kategoriseringsissues och popkulturellt betingad Aspergers. Jag är så töntig att jag inte kan låta bli att brista ut i ett litet "yay, me!" och hoppas att jag inte jinxar något. Fortsätt för all del att läsa!

Självgott bloggosfär-inlägg, over and out.

2 kommentarer:

Ylva sa...

Wow - grattis! Och tänk att en så populär person som du faktiskt länkar till moi! Jag släpar näsan i marken av pur tacksamhet...

Spectatia sa...

Kul att se dig där uppe! Det är välförtjänat. :-) *vinkar nere från botten av Bloggtoppens förstasida*