söndag 30 december 2007

ÄNTLIGEN! Ny Siri Hustvedt!

Fantastiska nyheter hos Bokhora: Siri Hustvedt utkommer med en ny roman i vår! *gör vågen och skriker exalterat* Den 1 april släpps The Sorrows of an American, och Amazon-blurben ser mycket lovande ut. Eftersom jag vet att inte alla på förhand vill veta vad boken handlar om - där kan man lite klumpigt dela in oss bokhoror i två kategorier, vi som alltid tjuvkikade på julklapparna innan och de (omänskligt behärskade) typer som klarade av att vänta tills efter Kalle Anka - låter jag bli att återberätta här. Nyfikna kan klicka här.

Så där ja, nu har jag förhandsbokat hos Adlibris. Kan det inte bli 1 april snart?

3 kommentarer:

Camilla sa...

Ååååh, jag läängtar! Har bara läst "What I loved" av Hustvedt, men jag blev helt förälskad i hennes sätt att skriva, så jag kommer att slänga mig över den här boken, så fort jag bara får chansen! :)

Calliope sa...

Ooooooooh! Happy day! 2008 kan med andra ord inte bli helt fel...

Spectatia sa...

DET kallar jag en god nyhet! :-)