måndag 3 december 2007

Bokhora - nu även med webbshop

Kalla mig gärna Gert Fylking, men men jag verkar inte kunna inleda ett blogginlägg utan ordet "äntligen" i dag. Följaktligen: ÄNTLIGEN har Bokhororna lanserat sin webbshop, där man kan köpa t-shirts, linnen, bärkassar, underkläder, you name it, med stilrent Bokhora-tryck. Varje vara är omsorgsfullt och kärleksfullt döpt efter en framstående litterär figur - något annat hade jag inte räknat med när det gäller våra kära Bokhoror! Fastän jag av naturliga skäl skulle vilja äga Richard Papen-tröjan tror jag ändå att det får bli en Fröken Julie eller Hedda Gabler för min del. Om nu inte Coraline-tröjan är tillräckligt lång för att kunna användas som miniklänning.

Fröken Julie:



Hedda Gabler:



Coraline:



PS: Nu lyckades jag ju med hjälp av lite metagarderingar - om man nu kan tala om metafiktion i bloggsammanhang - undvika att inleda ytterligare ett blogginlägg med ordet "äntligen"!

2 kommentarer:

Mårthen sa...

Du får gärna skriva "äntligen" så länge du fortsätter att tipsa om så bra saker!

The Girl Least Likely To sa...

Åhå, nu har jag alltså formellt tillstånd? :) Tack tack! Och tack för den fint inbäddade komplimangen.