onsdag 17 oktober 2007

Bokkollopepp!

Peppen inför bokkollot växer och växer, trots att jag nästan gett upp hoppet om att Alice Sebolds pinfärska roman ska hinna nå mig innan helgen. (Note to self: beställ aldrig mer böcker från CDON.com.) Bara några dagar kvar nu! Jag har gjort upp en backup-plan bestående av Philip Roths Everyman och Jonathan Troppers The Book of Joe som levererades igår - tack, Adlibris. (Lite spons skulle sitta fint, så mycket som jag beställer... *hint*) Båda ganska snabblästa böcker, misstänker jag, så om abibliofobin skulle slå till förlitar jag mig på Bokhorornas goodie bag som, om jag känner dem rätt, torde vara sprängfull med ljuvliga litterära läckerheter.

Extrem trötthet får mig att uppskatta alliteration.

Men åh! Böcker, trevliga människor, mat, vin och rofylld miljö! Som sagt: PEPPEN!

1 kommentar:

Caroline sa...

CDON är de som brukar levva snabbast till mig! Adlibris däremot... grr!!!

Åh vad det skall bli fint m läskollo. Önskar det var löite längre, bara.