torsdag 27 september 2007

Vill ha!

Bokhororna är på Den Där Mässan, och jag är så avundsjuk att jag håller på att krevera i min ergonomiskt utformade kontorsstol. Det gröna monstret attackerar inte bara de kära bokhororna, utan alla som får knarka böcker i Götlaborg medan andra, mindre lyckligt lottade fellow bibliofiler är fast i vardagen och pappershögar. Jag kan i alla fall trösta mig med att en sådan här fin tröja ganska snart kan komma att bli min:



Den är nästan lika fin som den här ljuvliga moderna klassikern, odödliggjord av Rory i Gilmore Girls:



"Reading is sexy"-tröjan går bland annat att beställa här och finns även i mer gothvänlig utformning:

4 kommentarer:

Sara sa...

Vågar jag säga att jag också ska dit? Ska ta Kristi Bruds autograf åt dig - promise!

kristina sa...

jag vill ju inte vara den som är den, men, reading is sexytröjan kommer ursprungligen från www.buyolympia.com (som förövrigt har massa finfina saker). Dock är den i en ganska kass kvalité och blir liksom kort och bred efter ett tag. Men fortfarande fin såklart!

The Girl Least Likely To sa...

Aha, tack för info! Visst sportade du den fina tröjan på skrivarkursen? (Om du är den Kristina, vill säga.)

Det där med att tröjan blir kort och bred efter ett tag verkar vara ett oundvikligt problem när det gäller tees som har med musik eller popkultur att göra. Har tappat räkningen på antalet fina bandtröjor som tappat formen efter ett par tvättar.

Anonym sa...

Tror att det stavas schangserar, men är inte säker.