måndag 24 september 2007

Höstens bästa filmnyhet!



Win a little, lose a little. Nu kommer jag inte kunna följa Dexter på TV6, men jag får ett ganska rejält tröstpris: jag, och alla andra hugna spekulanter givetvis, får avnjuta Inland Empire på bio om mindre än en månad! Det är Sonet och PAN Vision som lekt räddande änglar och säkrat biopremiären. Boka in den 19 oktober, fellow Lynch-fanatiker. För mig, som avgudar allt David Lynch råkat vidröra med sin lilltå och tidigare ventilerat min frustration över det djupt tragiska i att inte få se Lynch i biomörkret, kan det här vara höstens hittills bästa nyhet. Yay för Sonet och PAN Vision! I kiss you!

3 kommentarer:

Linn sa...

We Need To Talk About Kevin - vad tyckte du, vad tyckte du? Recension?

Anastasia sa...

Ah vad roligt! Du maste maila nar du har sett den. Jag tankte forsoka se om den. Sakert ensam, i mitt morkt roda vardagsrum belyst av dunkla lampor med fransskarmar, pa nagon av de svarta sofforna. Det ar perfa!

The Girl Least Likely To sa...

Linn: Jag har inte hunnit läsa ännu, fastnade i H.P. Lovecraft istället. Recension kommer!