söndag 9 september 2007

Frånvarorapport

Hej, jag testar det här med IRL ett tag. Inte frivilligt, nota bene, utan på grund av vissa ofrånkomliga omständigheter. Den mest påtagliga: att jag just bor bland flyttkartonger utan vare sig internetuppkoppling eller telefon. Jag har i alla fall packat upp och organiserat alla mina böcker. Det tog större delen av helgen. Jag äger många böcker. (Århundradets underdrift.)

Snart kommer en läsrapport om Myggor och tigrar, en utförlig beskrivning av mitt kategoriseringssystem (jag borde ha blivit bibliotekarie) och mycket mer. Stay tuned, kids!

2 kommentarer:

Sara sa...

Ser fram emot att höra en rapport om det "i.r.l"! :)

Alwilda sa...

Jag ser också mycket fram emot det! Katergoriseringssystemet alltså. Ska också flytta snart och mitt system är så ... konstigt. Ingen hittar utom jag. (Vilket i och för sig är helt i sin ordning för mig.)

Men nu ska ju allting ner i lådor och upp igen, så det är ju världens läge för eventuella förbättringar. Tips emottages tacksamt. *plockar fram anteckningsbok och penna och sätter mig och väntar*