onsdag 25 juli 2007

Oldie

Det är bara att konstatera: jag är för gammal för att kunna kombinera utgång med heltidsarbete. Exakt när metamorfosen från ölhävande partybrud till kvällstrött soffpotatis (med otrolig löpfrekvens nevertheless! Ja, jag ska sluta...) inträffade vet jag inte, men det var nog någonstans runt 25-årsstrecket. Yngre läsare, beware! Å andra sidan finns det inget i hela världen jag hellre gör än ligger hemma och myser med min lilla familj, så det gör inte så mycket. Men oh boy vad jag lider för de där glasen (tyvärr tappade jag räkningen - hello, Bridget Jones!) jag drack igår. Nu ska jag smita ut och köpa pannkakor. Perfekt bakislunch.

3 kommentarer:

masha sa...

oj oj, livet är hårt och igår var min vinmage oändlig. den sa aldrig nej. jag är förvånad över att jag ens lyckades ta mig hem.

Frida sa...

Vad jobbar du med egentligen?

The Girl Least Likely To sa...

Frida: Jag jobbar som registrator på ett statligt verk. Vanligt kontorsjobb, typ. Just nu är det sjuuukt lugnt... det kanske märks?